Sukces międzynarodowej korporacji jaką jest McDonald jest oczywisty. Swoje restaurację posiada ona w każdym zakątku świata. Logo tej firmy rozpoznaje znakomita większość ludzi żyjących na kuli ziemskiej. Produkty które oferuje McDonald zna praktycznie każdy. Co zrobić aby osiągnąć tak wielki sukces. Co zrobił właściciel McDonalda, na czym polegał jego geniusz i czego mogą się nauczyć od niego inni przedsiębiorcy? Celem Raya Krocka, twórcy McDonalda była sprzedaż swojego produktu, a później właściciele kolejnych restauracji sprzedawali jego produkty kolejnym klientom.
Więcej sprzedanych restauracji, oznaczało większą ilość sprzedanego produktu, którym było pożywienie, ujednolicone, szybkie i tanie, sprzedawanie frytek i hamburgerów. Dzięki takim zabiegom, znacznie i szybko poszerzało się grono odbiorców produktu oferowanego przez McDonald, coraz więcej osób się o nim dowiedziało, coraz więcej kupiło i zasmakowało. Zadaniem dystrybutorów jest właściwie dokładnie to samo. Rozpowszechnianie marki, zdobywanie zaufania i pozyskiwanie dystrybutorów w różnych miejscach na świecie, a następnie sprzedaż bezpośrednia różnego rodzaju produktów i usług, w zależności od rodzaju firmy. Kluczem natomiast do sukcesu jest uświadomienie sobie że, oferowane produkty nie są decydującym czynnikiem sukcesu. Jakość produktu jest ważna ale nie najważniejsza i niezbędna do sukcesu.
Kluczem do sukcesu McDonalda był łatwy do duplikacji system. Był to tak dobrze skonstruowany system że niemal gwarantował on sukces. McDonald dał swoim współpracownikom dokładnie to czego chcieli, niemal automatyczny sposób na zarobienie pieniędzy. Dzięki czemu jego produkt tak doskonale się sprzedał, marka w szybkim tempie rozpowszechniała a każdy kto podjął z nim współpracę, wzbogacał się. Dlatego każdy dystrybutor, właściciel jednoosobowej firmy działającej w ramach MLM, powinien znaleźć system, zapoznać się z nim i nauczyć, by odnieść prawdziwy sukces w swojej dziedzinie.