Szkolenie: Nie produkuj nudnych informacji

Przesłanie pod tytułem, nie produkuj nudnych informacji, wydaje się być bardzo proste. Oczywista i powszechną prawdą jest fakt że nudne, monotonne i nieatrakcyjne komunikaty, są przez odbiorców dużo gorzej przyjmowane niż te charyzmatyczne i ciekawe. Po minucie nudy, mózg ludzi się wyłącza, nie przyswajając informacji, przez co wszelkie dalsze starania są nic nie warte.

Fakt ten nie dotyczy tylko mowy i wszelkich komunikatów czytanych czy referowanych. Jest to nadal aktualne kiedy mamy na myśli na przykład wiadomości wizualne, czytane czy oglądane. Niewłaściwie, nudno i bez polotu skonstruowany komunikat pisemny, również jest wart bardzo niewiele. Dlatego też wielu profesjonalistów radzi, aby przed podjęciem pracy w branży wymagającej od nas tego typu zachowań, warto przejść stosowne szkolenia. Specjaliści nauczą nas jak pisać ciekawe i trafiające do klientów e-maile czy faksy, oraz inne tego rodzaju komunikaty.

Informacje, które jak nam się ogólnie wydaje słyszymy dookoła, na okrągło i bez ustanku, odpychają nas od siebie i nie przyswajamy ich treści. Należy pominąć informację zbędne, czyli na przykład kiedy i gdzie firma została założona, prezentować plan marketingowy, strategię, patenty zanudzać rozmówce wszelkimi statystykami i danymi liczbowymi. Te informację na pewno nie sprawią że ludzie będą chcieli z tobą współpracować. Przyłączą się do ciebie dopiero wtedy kiedy Ci zaufają, zobaczą w tobie charyzmatycznego lidera, kogoś kto jest im w stanie zaoferować coś godnego uwagi, coś dzięki czemu mogą odnieść prawdziwy sukces. Musisz przekonać ich że jest ekspertem w danej dziedzinie. Zanim sprzedaż cokolwiek innego, musisz sprzedać siebie i wartości jakie możesz przekazać innym. Tylko dzięki takiej postawie, zagwarantujesz sobie uwagę i posług, co da Ci szanse zdobycia klientów i współpracowników.

Inwentaryzacja spis z natury

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *